Followers

Saturday, July 17, 2010

FIKIRAN MELAYANG-layang...

Jam di meja aku da menunjukn pkul 1am lebih..
aku still xdpt melepakan mata..fikiran aku melayang-layang mengingatkan kenangan silam
bermacam-macam dugaan aku tempuhi sepanjang hidup aku hingga ke hari ini...banyak sgt pahit manis dah aku lalui,,aku dlu masa mulanya membenci perempuan sesangat..<--anti pompuan la katakan) sampai la aku menjejak kaki kat UITM sri manjung pada tahun 2000..mula la kebencian terhadap perempuan nie kurang...aku pun xtahu nape aku benci sesgt pada perempuan pada zaman persekolahan aku dlu..nak kata perempuan telah menyakitkan hati aku..xde pulak..tapi tah la..sukar aku nak gambarkan dengan kata2.. ...aku masih lagi simpan baju2 yg penah sorg insan tu bagi kat aku..wane ijau,biru air laut dan hitam..masa tu dia belikan kat aku rasanye dkt SACC MALL s.alam..kot..aku dah lupa daa...!Ahhh...biarlah suma tu berlalu..apa2 pun aku ucapkan terima kasih sesangat kepada mereka2 yg penah aku dampingi sesungguhnya aku tak menyesal mengenali mereka2 itu..walaupun kebahagian dengan kalian hanya untuk sementara waktu..tapi aku hargai sesgt...thankz so muchhh..!!!

tapi sekarang nie aku masih xdpt melepkan mata..aku..adeii..esok aku nak balik kg ..rindu sangat dengan mak..dan anak sedara aku...InsyAllah kalo aku larat n demam aku kebah..awal2 pagi besok aku gerak balik kampung..heheheh...(Continue next episode)

6 comments:

  1. so...apa gunanya member??cite la kat kami kalo ada paper mslh.jgn pendam je. :D (AHB 791)

    ReplyDelete
  2. insyAllah...bila dah smpai masa nanti aku akn ceritakan..tapi skg nie biar aku lepaskn apa yg aku pendam selama nie kat blog dulu itupun sudah mencukupi...utk lepaskan tekanan yg aku rasa selama nie..thnkz dude amik berat sal aku.

    ReplyDelete
  3. hooyeaaa....blk kg jmp kmi.....
    tp kempunan laksa...ciss...

    ReplyDelete
  4. heheh..laksa buyung jom r..huhu

    ReplyDelete
  5. kat mn laksa 2??????best x????bungkus lar tuk nana...jauh...:(

    ReplyDelete
  6. hehehe..kat kola kedah le hehehe

    ReplyDelete