Followers

Thursday, June 10, 2010

kenangan demi kenangan...silih berganti..tetapi yg tetap setia hanya sekeping hati yang sunyi....

dah kerap kali rasanya hati aku asyik di permainkan..ermm..aku pun rasanya dah semakin serasi dgn kesakitan yg aku lalui pabila bercinta...dah smpai waktunya untuk aku kejar cita-cita aku yg masih belum dpt aku miliki sehingga kini..nak bawak mak pg menunaikan haji..itu yg paling utama...au dah xnak pandang lagi soal cinta dan perasaan...mgkin belum smpai masanya lagi untuk aku pikir kan suma tu...if ada jodoh aku akan kawen..if xda bujang smpai ke tua pun xpe..pastu leh daftarkan diri ke umah org tua-tua..hahaha.. itu yg selalu aku ungkapkan bila mak bincg soal kawen dgn aku...huhuh..ermm..aku sedih bila memikirkan tentang ika...dia la seorg wanita yg betul2 buat aku terasa sgt akn kehilangan nya..salah aku juga merajuk terlalu lama dgn nya..dan smpai skg aku masih mencari dan menanti ika..walaupun aku tahu dia xkan kembali pada aku..aku redha dgn ketentuan ILLAhi..dan smpai skg aku xdengar lansung khabar berita tentang ika...dan ira lansung senyap xbagitaw status ika(akaknye)kat aku.. mgkin salah aku terlalu besar buat ika sekeluarga smpaikan aku trus di buang mcm tu...ermm..YA ALLAh aku mohon pada mu sesungguhnya jodoh aku dengan ika masih ada di satu hari nnti akn ku jaga dirinya seperti seorg puteri sepanjang hidup aku,,dan andainya tiada jodoh dgn dirinya aku redha seadanya..

bilik aku
00:00
nukilan hati yg sepi..

4 comments:

  1. ni semua dugaan....kita mampu merancg tuhan yg tentukan...jd kte sbagai umatnye kene byk2kn bsabar....mane tau suatu ari nnt awk leh dpt yg la baik dr die....doa je ye...

    ReplyDelete
  2. thankz ya atas kata2 semngat tu

    ReplyDelete
  3. inshaAllah ade jodoh awak dgn ika ketemu juga di akhir hari..hehe

    ReplyDelete
  4. tapi kalo tiada jodoh mgkin sya akn mcm nie smpai bila2..

    ReplyDelete