Followers

Tuesday, June 15, 2010

ternyata salah mengenalmu



Kau pernah bilang aku yang terdalam
Kau simpan didalam hatimu
Kau juga bilang dihembus nafasmu
Selalu kau sebut namaku
Tapi mengapa kau tinggal aku
Disaat aku butuh
Terlalu indah yang pernah kau bilang
Ternyata salah ku mengenalmu
Lupakan aku jelas kau permainkanku
Aku tak mengapa ku biasa saja
Walau sedikit terluka
Lupakan aku banyak yang lebih darimu
Yang tak hanya bisa cuma bilang cinta
Kan manis dibibir saja
Kau pernah bilang aku yang terdalam
Kau simpan didalam hatimu


yang terindah hanya sementara biarkan la aku hilang dari hidupmu..tak mampu lagi aku menahan rasa sakit di hati...kebahagian ku pinta tapi derita yg ku terima..maafkan aku andainya aku terpaksa meninggalkan mu..aku hanya insan biasa punyai hati dan perasaan untuk di sayangi.. bukan utk menderita bila menyangngi.......

4 comments:

  1. jgn simpan derita lame2 dlm hati x elok....
    cuba trima org bru dlm hdup....
    jodoh smua kt tgan tuhan....
    kte doakn utk yg tbaik utk die & diri kita sndiri...
    snyum slalu...
    salam...

    ReplyDelete
  2. thankz ye atas kata2 semangat itu kekdg kenangan2 lama tu menjelma kembali sehinggakn xdapat tuk menahan rasa sebak di hati...

    ReplyDelete
  3. bersabarlah..bila kite kebuntuan hanya Allah petunjuk jalanmu..

    ReplyDelete