Followers

Friday, July 2, 2010

July 3, 2010 - exactly 28 years I have experienced the thorns of life and mine in the world ..

<<<<....Perjalanan hidup ini
penuh dengan ranjau
kehidupan.segala onak duri
dan dugaan hidup..aku masih
mencari-cari jawapan di sebalik
apa yg aku hadapi skg.3 julai --
tarikh di mana saatnya
aku dilahirkan ke dunia ini..
saat azan di alunkan di telinga
aku..dan saat aku membuka mata
melihat dunia ini...skg ini genap
28 tahun aku melalui segala onak duri hidup di dunia ini...



>>>KELUARGA:---- sejak ketiadaan arwah ayah..mak seringkali menberikan aku semangat untuk aku terus melangkah meneruskan kehidupan...abg2.akak2. dan adik2 aku harap talian kekeluargaan kita akan sentiasa ceria seperti mana Arwah Ayah dan Mak mendidik kita untuk tolong menolong antara adik beradik..kepada kak cik asmah,kak ani.kak teh,abg jam,abg ing..cheq hargai sesgt pertolongan dan semangat kekeluargaan keluarga kita..adik asiah( jaga diri elok2) adik POn..(belajaq rerajin) n adik asriyah( wat elok2 dlm SPM nanti)
dan adik angkat aku mizshlin. dan dik sha( korg berdua nieh xpenah wat bro sedey..ada sja jer keranah korng nieh hehehe)
dan adik aku yg paling kecik Farhana...dah jgn duk nak merajuk lagi na..hheheh

>>>>> KAWAN-kawan... terima kasih aku ucapkan kepada semua..di kala aku sendirian aku temukan dgn sahabat2 yg sggup mendengar segala keluhan hati aku ini....aku hargai sesgt sepanjang hidup aku di dunia ini...aku tak menyesal mengenal korg semua...biarlah talian persahabatan ini akn kekal hingga ke akhir hayat....aku xpenah untuk menyesal mengenal korg semua...hehehe....

<<<<<<
CINTA;------ Ya Allah kenapa aku di temukan dengan wanita2 seperti ini..mereka hanya hadir sekadar tuk menyakiti hati aku..adakah ini ujian mu kepada hamba Mu ini Ya Allah..untuk melihat samaada sabar atau tidak aku untuk hadapi segala..mgkin juga kehendak Mu untuk aku bertemu dengan perempuan2 yg salah sebelum aku betul2 menemukan jodoh ku nanti..siapalah SANG PUTERI yng akn mengakhiri segala penderitaan yang aku alami sekarang ini...aku tak akan sesekali berputus asa untuk mncarinya..

3 comments:

  1. smoga kamu tabah menghadapi segala rintangan yang diberi..hope panjang umur yang termampu.murah-murah rezeki selalu.sayangi keluarga ok.-CY

    ReplyDelete
  2. thnkz ya...now..buku lama dah tutup..buka buku baru lak..huhu

    ReplyDelete