Followers

Monday, January 24, 2011

****dalam delima****

**ayg minta maaf byk2..tapi tlg bagi masa utk ayg redakan keadaan + istikharah utk hub ni..ayg minta tlg abg utk x ganggu ayg dlm tempoh smgu ni....*** sms nie aku dpt awal pagi tadi kira2 pkul 08:09:02 24-01-2011....urmm..aku tergamam seketika bila baca sms yg aku terima dari si dia...1 mggu bagi aku tempoh yg terlalu lama..salah aku cuma hnya mempunyai kawan perempuan..tapi hnya sebagai kawan biasa tak lebih dri itu..aku tahu mcm mana utk menjaga batas pergaulan..dan tak pernah pulak utk aku buat benda yg bukan2 di belakang si dia..tapi mengapa si dia tak boleh utk menerimanya sedangakn si dia jgk mempunyai kawan2 lelaki... salah kan aku utk berkawan.??? aku masih lagi igt pesan si dia..." nak berkawan tu boleh sama ada lelaki atau perempuan.tapi yg memberi harapan dan sentiasa menjaga batas2 pergaulan" tapi mgapa kini aku di persalahkan sedangkan aku tak pernah pun berniat utk mempermainkan hati si dia..tak pernah pulak utk aku meluangkan masa utk keluar dgn kawan2 perempuan...sejak si dia hadir dlm hidup aku...aku sudah jarang utk keluar melepak itu pun kalau ada hal2 penting baru aku akan keluar...kalo tak pagi aku bekerja..dan malam aku hnya melepak di rumah main game dan melayan msg dri si dia...hal itu pun di salah erti...hurmm..aku tak punyai sesapa selain si dia kerana hanya si dia yg byk membahagiakan aku..dan aku sedar aku tak sempurna tapi aku cuba utk menjadi sempurna kepada si dia...skg ini aku hnya perlu menanti selama 1 mggu utk ketahui apa keputusan si dia...hurmm...dlm tempoh itu aku deactive kan fesbuk aku buat sementara waktu...aku mohon maaf kepada kawan2 kerana dlm tempoh itu aku terpaksa menyepikn diri dari segala aktiviti berkonvoi....itu saja yg termampu aku buat utk menyenangkn hati si dia....

5 comments:

  1. ermm....nana pn ppuan...xley tegur bro la nie yer..
    xpe lar...maaf akk..

    ReplyDelete
  2. ermmm..bro pun xtau nak ckp pe nana..

    ReplyDelete
  3. akk mrh nana ke???
    ala.....akk jgn ar mrh...
    br nk pow laksa 10bgkus..

    ReplyDelete
  4. akak tak marah kamu la nana..bro dah gtau kat akak kamu nie siapa dgn bro...dia leh accept.. jgn risau la ye

    ReplyDelete
  5. hoyeaa...de ckp kat akk x die kne msk laksa...:D

    ReplyDelete