Followers

Tuesday, January 18, 2011

lama sangat dah

dah terlalu lama aku myepikn dri dari dunia blog ini...semua ni akibat kesuntukkn masa keja bagai nak gila..ada sja je keja smpai ujung tahun xpenah putus-putus datang...kadang2 dah penat aku rasa jadi pekerja nie..terfikir jgk utk aku buka bisnes sendri al-maklum la bakal isteri aku nieh rajin sungguh buat research utk bisnes sendiri cuma modal je yang kurang sekarang nie tapi xsalahkan buat research awal sblm buka bisnes..even bisnes tu kecil-kecilan..hehhe..insya-Allah satu hari nnti akan tercapai jugak impian aku nie..Amin...
Alhamdulillah akhirnya aku ketemu juga dengan insan yang betul boleh memahami aku...insan yang boleh terima aku seadanya..dan boleh terima minat aku..insya-Allah dlm perancangan kami bulan 9 tahun ini kami akan bertunang..dan tahun depan 2012 bulan 6 akan melansungkan perkhawinan...ini cuma rancangan kami berdua family aku tak tau lagi...insya-Allah aku akan buatkan apa yg di rancang akan menjadi kenyataan.....

3 comments:

  1. ermmm...tah la nana..bro kekdg pun xpaham mcm mana keadaanya,,,,urmm

    ReplyDelete
  2. tu ar...nana rs kn akk nk kne timang kot br cool...huhuhu

    ReplyDelete