Followers

Wednesday, May 26, 2010

K3S4KIT4N D3MI K3SAKIT4N.......

Ya..Allah..apa yang aku lalui dulu kini kembali terasa..aku igtkan suma nie dah berakahir..bila dia hadir dalam hidup aku..tapi.....ermmm..
tah la aku sendri pun tak faham mengapa dia hadir dalam hidup akau hanya tuk sementara...dan lantas dia pergi meninggal kan aku..arghhh..terasa sakit hati aku menangung semuanya..aku cuba untuk rawat luka ku dengan ada dia di sisi..tapi apakan daya apa yang aku harapkan tak tercapai..dan luka yg penah ku rasai dulu telah menghantui ku kembali..ermm..ya Allah tabahkan hati hamba mu ini..aku berharap dapat melupakan segala-galanya tentang dia..sejauh kaki aku melangkah sejauh itu juga aku akan cuba melupakan dia dari hidup aku..tapi sesungguhnya aku amat menyangi dirinya, sejauh mana pun aku menbenci dia..makin kuat sayang aku kepada dia..
..

No comments:

Post a Comment