Followers

Thursday, May 20, 2010

tentang kehidupan 2009


030709

030709

kini genap lah umur aku 27thn dah byk rintangan dan dugaan yg aku tempuhi…sepanjang 27tahun aku hidup di muka bumi ini..YA ALLAH aku mohon pada mu keberkatan dan kesihatan yg baik kepada aku dlm menempuhi hari-hari yang mendatang..terlalu banyak kisah suka duka yang aku tempuhi..tetapi tak pun aku amik peduli…lantak ler..janji aku masih lagi bernyawa dan bleh meneruskan hidup aku..

pasal cinta…??ermm..entah la..aku malas nak pikir.buat masa skg..lagipun apa yg aku impikan belum tercapai.dari aku pikir pasal org laen baik aku pikir pasal diri aku sendiri…dan family aku..

060709-

smlm aku terima satu berita yg menghayat hati sahabat baik aku memey terbabit dlm kemalangan ngeri semasa turun dari cameron highland.kaki kanan nye terputus n kaki kirinye bleh dikatakan mengalami kecederaan yg agak serius..ya Allah..aku mohon perlindungan pada mu dari kecelakan yg tidak diingini..kepada memey aku harap ko byk2 la bersabar..kuatkan semangat..ermm rasa mcm aku dah nak retire da mean moto nieh…dah byk sgt kawan2 aku terbabit dlm kemalangan jalanraya..tapi aku dengar cite dari kawan2 aku yg join ride to cameron tu memey di himpit oleh budak MY5.. hingga hilang kawalan sehingga terbabas..sehingga myebabkan kemalangan ngeri tu.. hurmm…dunia yg penuh dgn manusia yg mempunyai hasat dengki.kianat.. hurmmmm…

No comments:

Post a Comment