Followers

Friday, May 21, 2010

PENING...AKU..PENING...


AKU xtaw la nape arini jadi mcm segala-galanya serba tak kena..ermm..
ada saja jer hal...bila xgaduh ckp gaduh...aku tegur utk kebaikan..salah ker..?
kalo itu salah pasni aku xkn tegur dah...ermmm...esok aku..aku xtaw lagi nak ke mana...
dah mcm ilang arah nak di tuju bila hadapi situasi begini..ermm..ya Allah tabahkan hati hamba mu ini..aku mohon pada mu berilah kekuatan dalam diri ku ini untuk harungi segala onak liku ranjau duri..dlm mengharungi kehidupan ini...aku dah terlalu penat untuk pikirkan hal-hal yang berkaitan dengan hati dan perasaan nie...ermm....

2 comments:

  1. memang penat fikirkan ttg hati & perasaan tapi tak mampu untuk menghindarinya sebab semua tu akan dtg juge..
    mcm dah jadi darah daging dah..hehe

    ReplyDelete
  2. yela semua itu sbgai pengalaman silih berganti..terlalu perit dan mgkin suma ini akan berakhir pada satu hari nanti..tapi xtahu bila masanya

    ReplyDelete